Het resultaat:
Naast de geslaagde rebranding van het Praleen-logo was ook de lancering van Chocotastique een groot succes. Gesmaakt door Marleen en haar klanten, met meer dan 100.000 verkochte exemplaren!
In 2020 bedacht Marleen van de ambachtelijke chocolaterie Praleen een gloednieuw streekproduct. Voor de bijhorende campagne schakelde ze het team van DNA in. Samen bogen ze zich over de vraag: hoe zetten we een stukje chocolade om thuis overheerlijke chocolademelk te maken op z'n allerlekkerst in de markt?
Chocotastique zag het daglicht: een stuk ambachtelijke chocolade met lepel klaar verpakt om roerend in een kop om te toveren tot chocolademelk. DNA ging van start met het ontwerp van een logo. Voor de verpakking moesten we uiteraard rekening houden met de voedingsnormen. Een extra uitdaging voor het team waarvoor meerdere voorstellen werden uitgewerkt. Zowel het ontwerp als de productie van het drukwerk kwamen zeer snel geslaagd uit de test.
Naast de geslaagde rebranding van het Praleen-logo was ook de lancering van Chocotastique een groot succes. Gesmaakt door Marleen en haar klanten, met meer dan 100.000 verkochte exemplaren!
Meer weten over onze succesvolle samenwerking met Praleen of ben je nieuwsgierig geworden wat wij voor jou kunnen betekenen?
Belisol Asse, Aalst, Sint-Pieters-Leeuw
Sinds 2021 is DNA Marketing aan de slag voor Beliteam a.k.a. de Belisol-vestigingen in Sint-Pieters-Leeuw, Asse en Aalst onder leiding van Wim Hernaut. Sleutel tot succes: de digitale vertaling van hun succesvolle regionale aanpak met o.a. een lokale website. Een prachtige samenwerking met veel toekomstperspectief.
Lees meerVPD Transport & Logistics
VPD Transport & Logistics, een gespecialiseerd bedrijf in transport en logistiek, toonde zich al snel een trendsetter voor duurzame oplossingen in de transportsector. Belangrijke waarden die het bedrijf graag wilde delen met (potentiële) klanten. Tijd voor een rebranding, dus. Met het DNA-team, marketingpartner sinds jaren, als gids onderweg.
Lees meer