Het resultaat
Onze strategische en creatieve aanpak heeft VPD geholpen om hun positie als koploper in duurzame logistiek te versterken. Bij de Google Reviews zagen we het aantal sterk toenemen. In februari 2024 stond VPD op 3,2 sterren. Dit cijfer evolueerde op een dikke 5 maanden (en 473 reviews) later naar 4,2 sterren. Eén jaar later in februari 2025 is er nog steeds een indrukwekkende groei naar + 1.800 reviews die leiden tot 4,5 sterren.
Ook het aantal websitebezoekers steeg met maar liefst 500%, en groeide hun zichtbaarheid op LinkedIn aanzienlijk, met meer interactie en een bredere doelgroep.
De prestigieuze titel ‘Transporteur van het Jaar 2022’ en impactvolle communicatie die voortkomt uit een duidelijke strategie waarmee we de afgelopen periode aan de slag gingen zorgen niet enkel voor verhoogde merkbekendheid, het trekt ook grote klanten aan zoals Ikea en MediaMarkt.
Dit bevestigt dat VPD niet alleen een pionier is in duurzame transportoplossingen, maar ook een betrouwbare partner voor toonaangevende bedrijven.
Daarnaast krijgt VPD steeds vaker een podium om hun visie op emissievrije logistiek te delen. Ze zijn uitgegroeid tot een inspirerende stem in de sector, die actief meebouwt aan een duurzamere toekomst. Onze samenwerking blijft evolueren om deze impact verder te versterken.